Crónica Rally de Arxentina 2017: Final dramático para Evans
![]() |
foto: mascoche.net |
A quinta proba do WRC deixounos, sen dúbida, un dos finais máis emocionantes de toda a historia da disciplina. Para analizalo é preciso poñernos en contexto. Comeza o rally e Elfyn Evans, un dos grandes olvidados desde mundial 2017 debido a unhas primeiras actuacións moi discretas (desde aquí pido disculpas por esquecerme del moitas veces), comeza marcando un ritmo altísmo que o sitúa cun minuto de vantaxe sobre Neuville. O belga comeza unha remontada histórica e queda a só 0.6 do galés co último tramo por diante. Aínda así, Evans sae a morte no histórico tramo de "El Cóndor" (emulando a Hayden Paddon) e vai marcando mellor tempo que o belga ata que impacta nunha ponte e perde toda a súa vantaxe, perdendo o rally por 0.7.

Nandan, o xefe de Hyundai, debe estar moi contento co belga. Non tanto cos seus outros dous pilotos, xa que Sordo cometeu un erro co que avariou a dirección do seu i20 e só conseguiu un oitavo posto. Paddon volcou na primeira xornada e conseguiu un 6º posto final noutro rally mediocre do "kiwi" que está moi por debaixo do esperado. Tanto el como Sordo dan a sensación de non adaptarse aos novos coches, aínda que o cántabro mostrouse bastante máis rápido.
Se para Sordo e Paddon a fin de semana foi gris, para o equipo Citroën foi máis oscura aínda. Breen comezou mostrando a súa característica consistencia pero un fallo na caixa de cambios do C3 WRC deixouno fóra ás primeiras de cambio. Meeke (que é cara ou cruz) mostrou a súa cara máis negativa con dous accidentes no mesmo rally (o segundo deles moi impactante).
![]() |
foto: redbull.com |
Para Toyota os obxectivos están cumplidos sen grandes alardes. Hanninen quedou septimo (e non chocou contra ningunha árbore, debe ser porque na serra arxentina non hai demasiadas), conseguindo o mellor resultado da temporada. Latvala segue manténdose segundo na clasificación do campionato despois de conseguir un quinto posto pese a ter pequenos problemas no Yaris.
Desde logo o xefe de equipo máis contento debe ser Malcolm Wilson. Os seus pilotos (incluíndo a Evans) quedaron en 2º,3º e 4º posición, e Ogier segue líder do mundial. O de Cumbria quedou moi satisfeito coa actuación de Evans que se mostrou capaz (por fin) de loitar baixo presión, aínda que non obtivera o seu ansiado premio. Podemos dicir con certeza que os rallys débenlle unha vitoria a Evans. Se o galés segue esta senda. seguro que a conseguirá.
Outra das grandes sorpresas foi outro piloto de Ford, Mads Ostberg, que chegou a ir segundo na clasificación. Un impacto fíxoo retroceder ata a 9º posición, pero o seu ritmo estivo moi por enriba do esperado.
Dentro de tres semanas chega unha proba que para nós, os galegos, e coma se fora a da casa: o rally de Portugal. Faremos unha cobertura especial mostrando o itinerario, horarios e mellores zonas para o espectador. Permanecede atentos!