Jorge Pérez minimiza os danos no rally Ribeira-Sacra
O Botafumeiro saldouse cun volco e o Team Olimar tivo menos dun mes para desmontar e montar cada peza do Clio R3 que lles representa para chegar a tempo a esta sétima edición do Rally Ribeira-Sacra, labor na que participou todo o equipo comezando polo propio Jorge Pérez, pero que merece especial atención na persona de César Costas, maestro de todos eles, exemplar profesional e mellor persona, culpable irrefutable de cada éxito que protagonizou o conxunto de Salceda pero que prefire, como grande que é, celebralo xunto á intimidade dos seus.
Así, o equipo chegou o venres á cidade termal cos dedos cruzados para que todo funcionase como é debido, sin tempo de probar casi nada, pero confirmando o venres, na especial nocturna de Castro de Beiro, que prácticamente todo funcionaba como debía
O binomio Pérez-Gándara foi de menos a máis dende o inicio do sábado por detrás de casi todos os N5, como era de esperar, e con prudencia, sobre todo, no segundo treito con moita gravilla, onde cometer un error podía ser desastroso para a proba e o campionato.
Na sesión da tarde, con tramos máis do agrado de Pérez e onde a partida contra os N5 se igualaba lixeiramente, lográbase superar a Alberto Nimo, a bordo dun Volkswagen Polo N5 nesta ocasión, para así chegar ao último treito separado por casi 13 segundos de Antonio Fdez. Válcarcel e o seu Mitsubishi EVO VIII e por 15 de Celestino Iglesias e máis o seu Ford Fiesta N5, cubertos ambos polo Citroën ZX Kit Car de Emilio Vázquez.
Os quilómetros entre Vilanova e Luintra para dar fin a unha excepcional proba foron testigos dun sensacional cuarto mellor crono do Clio R3 Maxi, só por detrás do Lancer EVO X R4 de Alberto Meira e dos R5 de Iago Caamaño e Víctor Senra; para terminar a parella de Salceda no segundo lugar da Copa Top Ten Pirelli, despois de superar a Válcarcel e rematar ás portas dos irmáns Iglesias. Pérez-Gándara, independentemente de canto gardaran a ropa o resto de equipos, meteron 9 segundos a os do Fiesta N5 e casi 17 ao EVO VIII de Válcarcel-López para rematar por diante destes e minimizar danos de cara ao campionato nun treito o de 10,37 quilómetros.
Ademáis, fántasticos tamén Vázquez-Rodríguez neste treito, rematando a catro segundos de Jorge para sellar un excepcional quinto posto da xeral co seu inolvidable ZX Kit Car. A distancia entre Pérez-Gándara e os irmáns Iglesias terminaba a orillas do Sil a só 3,915 segundos para deixar en pouco máis de dez puntos o Trofeo Top Ten a falta de dúas probas para o final dun campionato non apto para deficiencias cardiacas e que tenrá o seu primeiro gran asalto na 40 edición do rally San Froilán o próximo 27 de Outubro.
Nota de Prensa: Team Olimar
Así, o equipo chegou o venres á cidade termal cos dedos cruzados para que todo funcionase como é debido, sin tempo de probar casi nada, pero confirmando o venres, na especial nocturna de Castro de Beiro, que prácticamente todo funcionaba como debía
O binomio Pérez-Gándara foi de menos a máis dende o inicio do sábado por detrás de casi todos os N5, como era de esperar, e con prudencia, sobre todo, no segundo treito con moita gravilla, onde cometer un error podía ser desastroso para a proba e o campionato.
Marcos Parada-Rally Sur do Condado 2018 |
Na sesión da tarde, con tramos máis do agrado de Pérez e onde a partida contra os N5 se igualaba lixeiramente, lográbase superar a Alberto Nimo, a bordo dun Volkswagen Polo N5 nesta ocasión, para así chegar ao último treito separado por casi 13 segundos de Antonio Fdez. Válcarcel e o seu Mitsubishi EVO VIII e por 15 de Celestino Iglesias e máis o seu Ford Fiesta N5, cubertos ambos polo Citroën ZX Kit Car de Emilio Vázquez.
Os quilómetros entre Vilanova e Luintra para dar fin a unha excepcional proba foron testigos dun sensacional cuarto mellor crono do Clio R3 Maxi, só por detrás do Lancer EVO X R4 de Alberto Meira e dos R5 de Iago Caamaño e Víctor Senra; para terminar a parella de Salceda no segundo lugar da Copa Top Ten Pirelli, despois de superar a Válcarcel e rematar ás portas dos irmáns Iglesias. Pérez-Gándara, independentemente de canto gardaran a ropa o resto de equipos, meteron 9 segundos a os do Fiesta N5 e casi 17 ao EVO VIII de Válcarcel-López para rematar por diante destes e minimizar danos de cara ao campionato nun treito o de 10,37 quilómetros.