Ogier, primeiro líder do WRC 2019
Logo dunha longa espera de inverno, volveron os rallies, e parece que con máis forza que nunca, treitos ateigados de afeccionados para ver quén conseguía a primeira vitoria da temporada 2019 do WRC.
Ao comezo da semana, os equipos completaban os recoñecementos para facer as notas dos treitos, o xoves viaxaba moita xente hacia Mónaco para ver o primeiro shakedown, no que Kris Meeke conseguía o mellor tempo de todos tra-la súa volta ao WRC, demostrando así que se puido adaptar ao Toyota rápidamente. Esa mesma noite era Ott Tänak quen marcaba o primeiro scratch e conseguía manterse como líder despois do segundo treito cronometrado.
Ao segundo día, cancelábase o primeiro treito, xa que había demasiado público e nin a organización nin a caravana do WRC souberon xestionar mellor a seguridade do público. Isto provocaba o enfado de equipos como Citroën ou Toyota, que eran partidarios de cancelar os tres treitos do bucle debido á estratexia de pneumáticos fallida. A mediodía xa estaba formado o tridente de cabeza con Neuville, Ogier e Tänak, máis atrás viña Loeb, tensión máxima. Tänak remataría pinchando no TC7 e deixaría a terceira posición para Loeb. O venres remataba con Ogier liderando e con Neuville a só dous segundos e con marxe sobre Loeb.
FOTOMODLIC |
Ao comezo da semana, os equipos completaban os recoñecementos para facer as notas dos treitos, o xoves viaxaba moita xente hacia Mónaco para ver o primeiro shakedown, no que Kris Meeke conseguía o mellor tempo de todos tra-la súa volta ao WRC, demostrando así que se puido adaptar ao Toyota rápidamente. Esa mesma noite era Ott Tänak quen marcaba o primeiro scratch e conseguía manterse como líder despois do segundo treito cronometrado.
Marcin Rybak |
Ao segundo día, cancelábase o primeiro treito, xa que había demasiado público e nin a organización nin a caravana do WRC souberon xestionar mellor a seguridade do público. Isto provocaba o enfado de equipos como Citroën ou Toyota, que eran partidarios de cancelar os tres treitos do bucle debido á estratexia de pneumáticos fallida. A mediodía xa estaba formado o tridente de cabeza con Neuville, Ogier e Tänak, máis atrás viña Loeb, tensión máxima. Tänak remataría pinchando no TC7 e deixaría a terceira posición para Loeb. O venres remataba con Ogier liderando e con Neuville a só dous segundos e con marxe sobre Loeb.
Descoñecido |
O sábado fíxose toda a carreira pola mañá cunha bonita loita entre Ogier e Neuville, onde quedaron separados por tan só 4.3 segundos, casi nada. Por detrás a loita non era menos, Mikkelsen tivera un golpe na parte traseira do Hyundai e víase obligado a abandonar, a loita entre Loeb, Latvala e Tänak estivo moi emocionate durante a xornada.
Chegaba o domingo, catro últimos treitos, diferencia mínima entre Ogier e Neuville. Ogier comezaba perdendo algo de tempo e remataría a penúltima especial líder por 0.4 segundos sobre Neuville, Sebastièn queixábase ao chegar a meta duns problemas no coche, unha posible técnica para engañar a Neuville. Tänak remataba este mismo percorrido en terceira posición da xeral logo de adiantar a Latvala e a Loeb, pero xa a máis de dous minutos de Ogier e Neuville.
O último terreo de xogo foi a Power Stage, onde ninguén deu nada por perdido e foi un verdadeiro espectáculo. Aquí Ogier conseguía levarse a primeira vitoria da temporada contra un incansable Thierry Neuville. O mellor tempo da Power Stage foi parar a mans de Kris Meeke no seu estreno con Toyota.
Aquí vos deixamos a clasificación final dos dez primeiros:
Chegaba o domingo, catro últimos treitos, diferencia mínima entre Ogier e Neuville. Ogier comezaba perdendo algo de tempo e remataría a penúltima especial líder por 0.4 segundos sobre Neuville, Sebastièn queixábase ao chegar a meta duns problemas no coche, unha posible técnica para engañar a Neuville. Tänak remataba este mismo percorrido en terceira posición da xeral logo de adiantar a Latvala e a Loeb, pero xa a máis de dous minutos de Ogier e Neuville.
Damien Saulnier |
O último terreo de xogo foi a Power Stage, onde ninguén deu nada por perdido e foi un verdadeiro espectáculo. Aquí Ogier conseguía levarse a primeira vitoria da temporada contra un incansable Thierry Neuville. O mellor tempo da Power Stage foi parar a mans de Kris Meeke no seu estreno con Toyota.
Aquí vos deixamos a clasificación final dos dez primeiros:
1.Ogier
2.Neuville +2.2
3.Tänak +2:15.2
4.Loeb +2:28.2
5.Latvala +2:29.9
6.Meeke +5:36.2
7.Greensmith +13:04.6 [R5]
8.Bonato +13:56.5 [R5]
9.Sarrazin +14:06.8 [R5]
10.Fourmaux +16:03.4 [R5]
Non hai duda de que estas últimas temporadas están sendo as mellores do mundial de rallies, pelexando ata o último metro. Esperamos poder disfrutar durante toda a temporada tanto como o fixemos co Rally de Monte-Carlo.
2.Neuville +2.2
3.Tänak +2:15.2
4.Loeb +2:28.2
5.Latvala +2:29.9
6.Meeke +5:36.2
7.Greensmith +13:04.6 [R5]
8.Bonato +13:56.5 [R5]
9.Sarrazin +14:06.8 [R5]
10.Fourmaux +16:03.4 [R5]
Descoñecido |
Non hai duda de que estas últimas temporadas están sendo as mellores do mundial de rallies, pelexando ata o último metro. Esperamos poder disfrutar durante toda a temporada tanto como o fixemos co Rally de Monte-Carlo.
Comentarios
Publicar un comentario