A FGA anula as válvulas Pop-Off en R5 e N5

A FGA considera que estas válvulas teñen dúas características en contra: o seu prezo e a súa fiabilidade.

A federación estima que o custo destas válvulas andan ao redor duns 500€ (+impostos) e que son difíciles de conseguir, tendo que cambiala casi en cada proba pola súa pouca fiabilidade. A FGA relaciona esta baixa fiabilidade da peza cunha posible causa de avería no vehículo e, por conseguinte, explica a posibilidade de ser adiantado polo participante que ven detrás, calificando esta situación de perigosa.

Rally Eurocidade 2018-L. Rivera

A federación afirma que con esta medida se igualarán as prestacións dos vehículos R5 e N5. Esta mesma medida é a que se tomaba hai uns anos no campionato nacional, que pretendía igualar as prestacións dos GT coas dos R5. A potencia extra que se estimaba naquela época nun R5 sin válvula Pop-Off era duns 10cv (máis ou menos). Esta decisión da RFEdA foi rectificada en 2016, volvendo cos R5 á norma FIA e "capando" aos Porsche GT3.

Estas válvulas Pop-Off quedan prohibidas en todo-los campionatos de automovilismo en Galicia para a temporada 2019 en R5 e N5.

Publicacións populares